tirsdag den 15. november 2011

A Trip down Memory Lane - del 1.

De tidlige teenage år var præget af et heftigt overforbrug af luderkrudt, overplukkede øjenbryn og weltsmertz-indstilling.

Hertil hørte sig vel nok verdens grimmeste tøj (alle modebloggere med hang til 80´er ville dø af misundelse) bestående af de hedengangne Buffalo sko, Kenzo sjal (ja, men er vel fra Nordsjælland) og Take-That tribute stumpe shirt.

Sidst men ikke mindst, en hormon-krop helt ude af proportioner. Mine arme gik ned til gulvet, og jeg lyver ikke! (Nej Line Baun Danielsen, det er IKKE en abe!). Men med gode stænger, slanke skinker og legomand bryst. Det var virkelig tider.

5 kommentarer:

  1. Nu har jeg ikke helt tjek på din alder. Men det er vel snarere modebloggere med hang til 90'erne der ville dø af misundelse? Ellers svigter min hukkommelse da mere end jeg var klar over...

    For sådan så jeg også ud (særligt kan jeg nikke genkendende til detaljen med armene...). Godt nok først i sen-midt-90'erne, men bort set fra at TT var en uddød race, så var min påklædning det smarteste i hele verden. Igen, så vidt jeg husker!

    SvarSlet
  2. @Fru Buur Bækgaard: Jeg tror måske, jeg har blandet lidt slut-firser sammen med halvfemser, for det er klart mest start-halvfemser vi er ude i.

    Er glad for, at du også havde lange arme. Det var virkelig mærkeligt.

    SvarSlet
  3. Faktisk er jeg aldrig heelt er vokset fra det med armene. Altså lidt selvfølgelig. Men det er som om de stadig er lidt for lange...

    SvarSlet
  4. Hmm hvad er luderkrudt?!?!

    Mel ;)

    SvarSlet
  5. Wuhu - Take That t-shirt! Dem havde jeg også nogle stykker af :)

    SvarSlet