onsdag den 21. december 2011

Historien om os - med karrydunst i håret

Han hentede mig et sted på Vesterbro.

Jeg kunne ikke kende ham først. Han var pludselig ikke så stor længere, og den sorte manke var klippet kortere. Men han var stadig det smukkeste, jeg nogensinde havde set. Jeg var nervøs, det var min første rigtige date, og mine ben vaklede lidt under mig.

Ind trådte vi på "autentisk" indisk restaurant. Hans ord. Ikke mine. Jeg havde aldrig sat mine ben der, hvis det ikke var fordi jeg var presset til det. Fy for satan et sted.

As it turns out, er han vild med asiatisk og indisk mad. Jeg får kvalme af det.
Og mens jeg kun drikker øl, drikker han kun vand. Tough crowd.

Måtte spyt-spise mig igennem den indiske rædselsret, og bælle nok fadøl til, at karrydunsten faldt i baggrunden. Det resulterede naturligvis i, at jeg blev skandaløst fuld alt for hurtigt.

Kan ikke huske så meget herfra. Andet end at han fascinerede mig, og var så anderledes end alle andre jeg har kendt. Han var vokset op i Hong Kong og Singapore, og så havde han dyrket Martial Arts på et kloster i Tyskland. Nå ja. Og så havde han en cross-motorcykel. Wauw. Jeg var dazzled. Og så var han sød. Han var så sød, at jeg troede han lavede sjov med mig.

Udover det, var der også noget med, at jeg slog hovedet ind i en telefonboks på Bang&Jensen (hvem fanden hænger også en telefonboks op lige ved siden af toilettet? I øjenhøjde?). Og at jeg faldt ned af en sindssygt høj barstol. Men det er ikke så relevant for kærlighedshistorien. De minder arkiverer vi under "ting som skete da man var fuld, og derfor ikke rigtig skete".

Da jeg væltede ind i taxaen, regnede jeg med, at han ville kysse mig. Men heldigvis gjorde han det ikke. Ellers var det nok ikke blevet os to after all...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar