onsdag den 14. december 2011

Historien om os - tilbage til børnehaven

Jeg har tyvstjålet konceptet fra Trix. Og Maren.

Idéen er så god, at jeg ikke kunne lade det ligge. Derfor får i her en tegnet version af kærlighed over flere årtier, med alt derimellem.

Scenen er sat på en folkeskole i Nordsjælland, hvor både pædagogen og jeg har tilbragt det meste af vores barndom. Vi er tilbage i en tid, hvor rygsækken for mit vedkommende fyldte det meste af ryggen, hvor man konsekvent havde sår på knæene og blonder på tøjet.

Hvis jeg skal være helt ærlig, har jeg nok været 6 år da vi kyssede første gang. Men man kan ikke tegne børn som kysser, vel?

Han var ældre. Nok ca. 11 år (hvem sagde pervert?). Der kørte en grov omgang kysseleg på skoleskibet, og han havde godt fat i mig og min rygsæk.

Så der, midt i sandet, bag ved cykelskuret og blandt 20 møgunger fik jeg det første kys af min mand...

2 kommentarer:

  1. Love is all around... og det dér, det er da bare for sødt! Hva' så, hva' så, hva' så???

    SvarSlet
  2. @Else Marie: Det er næsten kvalmt, så sødt er det. Stay tuned, der kommer mere i aften.

    SvarSlet